Ponencia "Pla ANIBAL: innovació a l'administració". : 無料・フリー素材/写真
Ponencia "Pla ANIBAL: innovació a l'administració". / Fundació Bit
| ライセンス | クリエイティブ・コモンズ 表示 2.1 |
|---|---|
| 説明 | El dijous 24 de novembre, en el marc del III Fòrum Tecnològic de les Illes Balears (FOROTEC), Felip Salas, coordinador de l'àrea d'Administració Electrònica de la Fundació iBit, presentà el Pla ANIBAL, innovación en l'administració.La implantació de l'administració electrònica implica una innovació de procés molt important a dins una estructura tan rígida com és l'administració. Implica canvis des de la perspectiva legal, a la tecnològica, sense oblidar la més complicada que és l'organitzativa; a més de la necessitat de coordinar les diferents administracions que hi participen. Mitjançant el Pla ANIBAL s'ha iniciat un camí cap a la coordinació de les administracions per tal de guanyar eficiència en el procés d'implantació de l'administració electrònica. |
| 撮影日 | 2011-11-24 14:10:00 |
| 撮影者 | Fundació Bit |
| タグ | |
| 撮影地 | |
| カメラ | Canon EOS 1000D , Canon |
| 露出 | 0.02 sec (1/50) |
| 開放F値 | f/5.0 |
| 焦点距離 | 37 mm |

